Uvjeti kupovine

Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je Paragon plus d.o.o. Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu i plati virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu Prodavatelju.

Putem web shopa www.21rope.hr kupcu je omogućena kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.

Cijene su s PDV-om.

Valuta je Hrvatska kuna (HRK).

Paragon Plus d.o.o, Vrtlarska 11a, 10000 Zagreb, OIB 49573421095 vlasnik je web stranice www.21rope.hr

Naručivanje

Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Roba se naručuje elektronskim obrascem ili telefonskim putem na 01/3769-270. Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene artikle, isporučit će one koje može, a o roku isporuke ostatka će pismenim putem obavijestiti Kupca. Kupac može prihvatiti ili otkazati isporuku preostalih artikala. Ukoliko kupac nema e-mail adresu, bit će obaviješten telefonskim putem.

Plaćanje

Uplatom na žiro račun (Internet bankarstvo/pošta/banka/FINA)

Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti, Hrvatska kuna (HRK), s PDV-om.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

Povrat / Reklamacije

Kupac ima pravo na povrat/reklamaciju robe u roku od 7 dana. U slučaju reklamacije, Kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod Prodavatelju. Prodavatelj je dužan u roku od 30 dana od dana primitka pisane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti Kupcu cjelokupan plaćeni iznos uvećan za zatezne kamate, računajući od primitka pisane obavijesti o raskidu ugovora.

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e- mailom, pismeno, ili na fax s instrukcijama za povrat robe. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknaditi Kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavatelja, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Potvrda narudžbe

Obavijest o potvrdi narudžbe Kupac će primiti e-mailom nakon obavljene kupnje koja sadrži sve zakonom propisane detalje.